OfficeRnD
OfficeRnD er et administrasjonsverktøy for fleksible kontor- og arbeidsplasser.
Denne integrasjonen deler data begge veier:
fra OfficeRnD -> til Duett Økonomi og fra Duett Økonomi -> til OfficeRnD.
Automatisk bokføring av fakturaer fra OfficeRnD i Duett samtidig som kunder opprettes og oppdateres. Integrasjonen kan også overføre betalinger mellom systemene, og knyttes opp mot betalingsløsninger som f.eks. Stripe.
Integrasjonen passer spesielt godt for deg som bruker OfficeRnD, og som bruker Duett Økonomi som fakturering og/eller regnskapssystem. OfficeRnD er et administrasjonsverktøy for fleksible kontor- og arbeidsplasser.
Fakturajournaler overføres automatisk fra OfficeRnD til Duett.
Kundeinformasjon synkroniseres mellom systemene.
Alt ligger klart til fakturering, bokføring og oppfølging i Duett.
Benytter du eksternt regnskapsbyrå, tar du kontakt med dem. Så vil de bestille denne integrasjonen for deg bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner. Som kunde med egen Duett Økonomi lisens, bestiller du eller din regnskapsfører også denne integrasjonen bak innlogging i Duett Økonomi – Innstillinger – Firmaoppsett Integrasjoner.
Vi gjør oppmerksom på at dette er en løsning fra 3. parts integrasjonspartner og at det kan tilkomme ekstra kostnader. Gå inn på https://iizy.no/fakturaintegrasjon/duett/ for mer informasjon. Hvis du ikke finner ønsket løsning tar du direkte kontakt med iizy for denne informasjonen. Ta kontakt med iizy for informasjon på hvor du skal legge inn mottatt klient nøkkel – den ligger i meldingsarkivet i Duett Økonomi (for regnskapsfører) og på MinSide (for firma).